Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Distribucioni

Distribucioni nënkupton përhapjen e produktit në të gjithë tregun në mënyrë që një numër i madh njerëzish të mund ta blejnë atë. Distribucioni përfshin kryerjen e gjërave të mëposhtme:
1. Një sistem i mirë transporti për të çuar mallrat në zona të ndryshme.
2. Një sistem i mirë gjurmimi në mënyrë që mallrat e duhura të arrijnë në kohën e duhur në sasinë e duhur.
3. Një ambalazh i mirë, i cili merr konsumin e transportit.
4. Ndjekja e vendeve ku mund të vendoset produkti në mënyrë që të ketë një mundësi maksimale për ta blerë atë.
5. Ai përfshin gjithashtu një sistem për marrjen e mallrave nga tregtia.

Një sistem i mirë i distribucionit do të thotë se kompania ka shanse më të mëdha për të shitur produktet e saj më shumë se sa konkurrentët e saj. Kompania që shpërndan produktet e saj më gjerë dhe më shpejt në treg me kosto më të ulëta se konkurrentët e saj do të bëjë që marzhet më të mëdha të thithin rritjen e çmimit të lëndës së parë më mirë dhe të zgjasin më gjatë në kushte të vështira tregu. Shpërndarja është kritike për çdo lloj industrie apo shërbimi. Produkti me çmimin më të mirë, promovimi dhe njerëzit humbasin nëse produkti nuk është i disponueshëm për shitje në pikat ku konsumatorët mund të blejnë.